Haluamme palvella Teitä mahdollisimman hyvin ja jatkuvasti kehittää toimintaamme. Siksi on tärkeää, että tiedämme, miten olemme onnistuneet. Voitte lähettää palautetta meille sähköpostitse osoitteeseen info@keinojuuriklinikka.fi tai postitse osoitteeseen:

Suomen Keinojuuriklinikka
Asiakaspalvelu
Tapiontori 3 B, 2krs.
02100 ESPOO

 

Pyrimme vastaamaan palautteeseen mahdollisimman pian. Jos olette tyytymätön palautteen vastaukseen, on Teillä oikeus ottaa yhteyttä Kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajaoikeusneuvojiin (www.kuluttajaneuvonta.fi), jotka neuvovat ja antavat opastusta sekä sovitteluapua riitatilanteissa. Mikäli erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Olemme saaneet potilailtamme erinomaista palautetta laadunseurannassamme. Kiitos siitä!

Alla muutamia kommentteja potilaidemme kokemuksista:

- Pääsin nopeasti hoitoon akuuteissa tilanteissa. Ystävällinen palvelu.

- Erittäin tasokas ja osaava klinikka. Implanttien hinta on kohtuullinen, ei tarvitse lähteä Tallinnaan.

- Odotustilan viihtyvyys on mietitty tarkkaan ja siinä ollaan onnistuttu hyvin rauhallisen musiikkivalinnan, valoisuuden ja siisteyden perusteella. Pekka Asikainen on tämän talon parasta laatua ja henkilökunta tervehtii kaikkia odotustilassa, joka on myös huomion arvoinen asia käytöstavoissa tänä päivänä.

- Pekka Asikainen sekä hänen assistenttinsa selostivat koko implantin asennuksen ajan mitä tekevät. Tämä on erittäin hyvä ja tärkeä asia potilaalle. Kiitos!

- Nopea ja amattitaitoinen toiminta ilman odottelua.

- Palvelu on tähänastisen kokemukseni mukaan ollut kaikin puolin moitteetonta.

- Ystävällinen, mukava ja asiantunteva palvelu ja viihtyisät tilat.

- Hammaslääkäri kyseli tarkasti taustatietoja ja minusta tunti, että hän todella halusi tietää missä vika, eikä lähtenyt kokeilemaan/arvailemaan, kiitos erittäin hyvästä palvelusta. Löysin uuden omalääkärin.

- Sain erittäin hyvää palvelua, vaikka olin itse sotkenut kalenterini ja olin väärään aikaan paikalla. Kiitokset joustavuudesta!

- Hoito on ollut asiantuntevaa ja ystävällistä

- Työ on korkeatasoista. Nyt kävin suuhygienistin vastaanotolla, hän hoiti ja neuvoi kiitettävästi. Työasu oli myös erittäin siisti. Miellyttävää palvelua.

- Olen suositellutkin yritystänne juuri hyvän asiakaspalvelun takia. Seuraavasta ajasta muistuttaminen on hyvä pikkujuttu. Suurin asia on hammashoitajien (suuhygienistit) ja erityisesti hammaslääkärien ystävällisyys ja "miellyttävä" hampaiden hoito.

- Olen oikein tyytyväinen kokonaisuudessaan. Olen aina saanut avun nopeasti ja tehokkaasti eikä niistä ole seurannut mitään ongelmia tai aihetta uudelleen käynteihin.

- Hyvä hoito ei kipuja, hyvä ammattitaito

- Hyvät odotustilat, kaunis klassinen musiikki soi!

- Minulla on ihan paras hammaslääkäri keinojuuriklinikalla.

- Ystävällinen ja osaava henkilökunta.

- Otettiin hyvin huomioon hammaslääkäripelkoni ja kipuherkkyys.

- Kävin minulle uudella hammashygienistillä ja hänelle menen mielelläni uudelleen. Paljon "hellemmät" kädet ja työ-ote kuin monella muulla kellä olen aikaisemmin käynyt.

- Tilat, sijainti ja palvelukonsepti kokonaisuutena hyvät. Erityisen vaikutuksen minuun teki oman implanttini yhteydessä hammaskirurgi Pekka Asikainen, samoin kun hän poisti tyttäreltäni kerralla kaikki viisaudenhampaat. Näiden kokemusten myötä hakeuduimme molemmat muutenkin Suomen Keinojuuriklinikan asiakkaiksi. 

- Voitin hammaslääkäripelkoni ensikäynnillä. Asiantuntevaa, ammattitaitoista sekä kaikin puolin miellyttäviä käyntejä suuhygienistin, hammaslääkärin ja hammaskirurgin vastaanotoilla.

- Palvelu on asiantuntevaa ja henkilökunta huumorintajuista, mutta kuitenkin asiallista.

- Palvelu on ollut erinomaista ja aikataulut ovat pitäneet aina. Mukavaa on myös se, että muistutus tulee käynnistä edellisenä päivänä kännykkään. Kaikki henkilökuntaa edustavat henkilöt ovat olleet oikein ystävällisiä ja paikka on aina siisti.

- Aivan uskomattoman hyvä palvelu. Leikkaus onnistui loistavasti. Kaikki asiat tapahtui niin kuin oli etukäteen kerrottu ja monelta osin paremminkin. Paraneminen oli todella nopeaa ja kivutonta.

- Ongelmaan pyytämäni apu löytyi, toisen tahon tehottomista yrityksistä huolimatta. Iso kiitos siitä!

- Erittäin hyvää, ystävällistä ja luotettavaa palvelua Kaisa Autiolta ja Helena Hallbergilta jo vuosia. Toivottavasti yhteistyömme jatkuu vielä vuosia heidän hoidossaan.

- Hyvä asiakaspalvelu ja hammaslääkärin työ ainakin potilaan näkökulmasta suurenmoista, kerrotaan mitä tehdään ja siten voi tavallaan osallistua tilanteeseen. Se helpottaa oloa ja antaa turvallisuutta.

- Ihana henkilökunta, aivan loistava hammaslääkäri Emmi, ystävällinen, tehokas, hauska ja aina hyvällä tuulella. En pelkää hammaslääkäriä mutta tuolla käydessä ei tule mieleenkään pelkää. Kiitos

- Mielestäni alansa parasta palvelua. En ole koskaan ollut yhtä hyvässä hammashoidossa elämässäni. Asiantuntemus, palvelu ja työn laatu erinomainen. Tulen suosittelemaan yritystänne ystävilleni ainoana oikeana paikkana kun on kyseessä implantit ja sen tyyppiset hoitotarpeet. Sydämellinen kiitos Pekka Asikaiselle ja koko teidän hoitotiimillenne. Olette alan huippua. Olkaa siitä ylpeitä!


- Kokonaisvaltainen hoitotapahtuma yhdellä käynnillä. Erinomaista! Hoidon taso ja tekniikka ihan huippuluokkaa.

- Kaikki toimi yleisesti ottaen hienosti ajanvarauksesta lähtien. Kiitos erityisesti Aino Saarelalle ja Anneli Asikaiselle - näiden käyntien ja saadun ohjeistuksen jälkeen on helppo huolehtia itsekin hyvin hampaistaan:) Näiden kokemusten jälkeen on helppo tulla myös jatkossa vuositarkastuksiinkin heidän vastaanotolleen.

- Hammaslääkäri Tiina Rosenvall on loistava. Hän lähes täysin onnistunut poistamaan hammaslääkärikauhuni. Siitä suuret kiitokset.

- Ystävällinen, kiireettömän vaikutuksen antava palvelu. Ammattitaitoinen hoito, jossa panostetaan myös potilaan omaan osuuteen hyvän lopputuloksen saavuttamisessa.

- Hammaslääkärin ja avustajan yhteistyö oli erittäin hyvin toimivaa. Hml kertoo kokoajan mitä tapahtuu seuraavaksi ja on erittäin ammattitaitoinen. Ottaa asiakkaan yksilönä. Aina ystävällinen ja korrekti.

- Hoitavan hammaslääkärin ja avustajien näennäinen kiireettömyys ja samalla tehokkuus toimenpiteissä ovat potilaan kannalta myönteisiä asioita. Hän rauhoittuu ja tuntee olevansa hyvissä, osaavissa käsissä. Pyrkimys täydelliseen kivuttomuuteen hoitotoimenpiteiden aikana. Potilas tietää etukäteen melko hyvin mitä toimenpide pitää sisällään ja suunnilleen kuinka kauan se kestää.

- Mahtava HOITOHENKILÖKUNTA. Suurkiitos kaikista kuluneista vuosistamme koko perheemme puolesta ja onnea jatkuvalle toiminnallenne

- Pätevä, asiantunteva hoitohenkilökunta, aikataulujen pitävyys, aikataulujen järjestäminen potilaan toivomuksen mukaan, ystävällinen palvelu, miellyttävä ympäristö

- Suomen Keinojuuriklinikka on aina onnistunut kaikessa mitä minulle on tehty, ja on pitkä asiakassuhde.

- Oma hammaslääkärini Hanna Helmi on erittäin ammattitaitoinen työssään. Olen erittäin tyytyväinen saamaani hoitoon.

- Näköjään hammashoito voi olla myös miellyttävä kokemus, ei esim ollut suu täynnä vettä, ei painanut mitkään imurit ym suuta... Hampaanpoisto ainakin sujui nopeasti ja kivuttomasta.

- Ystävällinen hyvin käyttäytyvä ja hyvässä kunnossa:)oleva henkilökunta. Asiansa osaavia ammattilaisia.

- Olen pelkäävä potilas. Hoitaja puhui koko ajan korvaani rauhallisella äänellä juuren asennuksen kestäessä. Kaikki hoidon aikana tehtävät asiat selitettiin minulle rauhallisesti ja askeltaen. Kaikilla oli aikaa ohjata minua, sain levähtää operation jälkeen ja vastaanoton ihmiset seurasivat minua. Oli turvallinen olo.

- Tulin vastaanotolle 1/2h ennen varttua aikaani ja kyselin jos pääsisin sisälle aiemmin, koska itselläni oli hiukan kiire. Vastaanottosihteeri kyseltiin heti tilannetta, ja kaikki onnistui hienosti. Iso Kiitos.

- Asiakaspalvelu toimii, mukavia ja iloisia ihmisiä, ammattitaito. Vaikka olen aina pelännyt hammaslääkärissä käyntiä, täällä hoitokäynti on positiivinen.

- Luotettavuus erittäin siisti yleisnäkymä tiloissa missä kuljet, varmat otteet, ei jää epäselväksi etteikö täällä osata. Selkeä puhe ja ystävällinen henkilökunta. Pilvisenäkin päivänä näkee aurinkoa. Kiitos---Kiitos----Kiitos. Tuon kavereitakin tullessani. Ja on jo käynyt

- Luottamus ja turvallisuus vaativassakin toimenpiteessä hoitavaan lääkäriin ja hoitajaan säilyi koko toimenpiteen ajan, se ystävällisyys ja hymy on Suomen Keinojuuriklinikan isoin valtti. Suomen Keinojuuriklinikalla olen käynyt vuosittain ja joka kerta saanut ystävällisen vastaanoton.